21 Aralık 2011 Çarşamba

Big Daddy…..

Bazı sinema filmlerini sadece konunun geçtiği mekanları için seyrederim. Seyrederken yakalayabildiğim kadar mekanı anlamaya ve planını çıkarmaya çalışırım. Televizyonda seyrederken takip etmek zor olsa da, tekrar bilgisayarda da detaylı seyrediyorum. Filmi dondurarak  tekrar tekrar seyrediyorum. Tabii bu arada kalem kağıt elimde planı çıkarmaya çalışan bir tip haline geliyorum. Bu bana inanılmaz bir zevk veriyor.

Birde hayalim eski sanayi binalarını veya bir garajı yenileyerek fonksiyonlarını değiştirmek. Bir fabrika binasını otele, bir garajı konuta çevirmek gibi. Bu tür renovasyon çalışmaları çok ilgimi çekiyor. Mimar olarak bu tür bir çalışma içinde yer almayı çok istiyorum. Herhalde harikalar yaratırdım çünkü gerçekten bu işten çok zevk alıyorum.




İşte bu anlamda  zevk alarak izlediğim bir film BİG DADDY. İnanılmaz bir mekan.



















 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

mimarlığını konuşturmuşssun, umarım blogunda gün gelir kendi mekanlarını yayınlarsın...

Unknown dedi ki...

Temennine katılmamak mümkün değil. İnşallah.