27 Aralık 2011 Salı

IVIR ZIVIR'DAN

Çocukluğumdan beri elime geçen ıvır zıvırı kullanırım diye saklarım kıyamam.
Bu gün paylaştığım çok amaçlı kart mı diyeyim adını koyamadığım objeyi de sakladığım ıvır zıvırlar dan  yaptım.

Malzemelerim katıldığım bir seminerin yaka kartının asetatı, düğün davetiyelerinin kurdelaları, arkadaşımın Lonra’dan getirdiği çok hoş ve anlamlı hediyenin ambalaj kağıdı, kitap arasında kuruttuğum çiçekler.


Ambalaj kağıdını asetanın içine girecek kadar keserek küçülttüm. Üzerine kurumuş çiçeklerden arajman yaptım ve yapıştırdım. Kurdeladan fiyonk yapıp arajmanın dal kısmına yapıştırdım. Asetanın içine yerleştirdim. Asetanın  kenarınada yine kurdelalarden yaptığım fiyongu bağladım.


Hediye paketi süslemek için kullanılabilir. Kapı ve dolap kapaklarına asılabilir, çeşitli amaçlar için kullanılan sepetlerin saplarına bağlanabilir.





Çok insanın çöp diye attıklarından yaptığım çok amaçlı kullanılabilecek bu kartı ben kitap ayracı olarak kullanacağım.



5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de kapı koluna asardım. Çok güzel bir ŞEY.

Banuca dedi ki...

Kendim gibi bir çöp değerlendiriciyle tanışmaktan çooook mutluyum :))
Harika olmuuuuş :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Banu hanım.Sizin kadar güzel şeyler yapamasam da elimden geldiğince birŞEYler yapmaya çalışıyorum.

AslıASLI dedi ki...

Ayraçları çok severim buda çok yaratıcı olmuş ellerinize saglık :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim aslı hanım.