29 Mart 2013 Cuma

KART KARDEŞLİĞİ


Geçen ay sevgili Kitap bahçesi blogunun sahibi kart kardeşliği etkinliği başlatmıştı. Bende küçükten beri kart almayı ve göndermeyi çok sevdiğimden hemen etkinliğe katılmıştım. Eşim Fotoğraf Aşkına, Kitap Aşkına blogunun sahibi sevgili Burcu hanım. Her ay eşleştiğimiz eşimizle karşılıklı  kart göndereceğiz. Çok güzel bir etkinlik her akşam posta kutuma bakıp kart beklemek çok heyecanlı bir serüven. İşte böylece beklerken dün akşam ilk kartımı posta kutumda gördüm. O kadar çok sevindim ki eve girmeyi beklemeden zarfı hemen merdivenlerde açtım. Tabi yüzümde kocaman bir gülümseme ile eve girdim. Kapıyı açan annemde ne oldu böyle diye şaşırdı. Burcu hanım bana çok hoş, renkli bir kart göndermiş. Hele içinde yazdıkları beni çok sevindirdi.


 Ev halkı kartı görünce sanki senin fotoğrafını çekmiş göndermiş dediler. Gerçekten kart üstündeki hanım ruhen de fiziken de bana çok benziyor. Çok hoş değil mi Burcu hanımın hiç görmediği beni sadece fotoğraflarımdan ve blogda yazdıklarımdan bu kadar iyi tahlil etmesi.  Bu etkinlik sayesinde çok duyarlı, zarif bir kişi ile tanışma fırsatım oldu. Bu etkinliği düzenleyen Kitap Bahçesi blog sahibesine ve bana bu kadar güzel bir kart gönderen Burcu hanıma teşekkür ederim. 


Hiç yorum yok: