20 Mayıs 2014 Salı

PAŞABAHÇE MUMLUK


Paşabahçe ürünlerini severek alıyorum, hem kendim için hem sevdiklerim için. Özel günlerde benim için vazgeçilmez oluyor, bütçemi de çok fazla zorlamadığını itiraf etmeliyim. Çok çeşitli herkese hitap edecek ürünler mevcut. 


Ambalaj delisi biri olarak Paşabahçe bana bu yönden de çok hitap ediyor. Kutular, kutuları sardıkları kağıtlar, üzerine yapıştırdıkları süsler, HAYAT EN GÜZEL HEDİYE yazan etiket beni benden alıyor. Deli diyeceksiniz ama ben böyle şeyleri seviyorum. Hani listeler yapıyorlar mutluluk veren küçük şeyler diye işte benim listemde herhalde hediye paketleri almak diye bir şık kesin olurdu. 
Hediye alınca veya kendime bir şey alınca da paketleri saklamak için yer bulamıyorum. Her taraf dolup taşıyor. Ufak süsleri kurdelaları saklamak mümkün oluyor da her seferinde kutu saklamak zorlaşıyor. 


Bunun için elime geçen Paşabahçe'nin üzerinde mutfak figürleri olan bu kutusunu dönüştürüp kullanayım bari diye düşünürken aklıma çok basit bir fikir geldi.


Kutunun üzerindeki bazı figürleri maket bıcağı ile oydum. Sonrada mumları yakıp içine yerleştirince çok güzel bir tealight oldu. Kutunun bu hali beni çok mutlu etti. 


Hiç yorum yok: