7 Haziran 2014 Cumartesi

BABA MENDİLİ


Kumaş mendillerin kullanımını çoktan bıraktık. Artık onlar eski günlerde kaldı. Eski bayramlarda, eski okul günlerindeki temizlik kontrollerinde, eskilerin alın terlerinde. Eminönün'de gezerken rastladığım bu  mendillere ben baba mendilleri derdim. Bunları görünce eskilere gittim ve bir şeyler yaparım diye hemen aldım. Renkleri de çok hoşum gitti açıkcası.  


 Ne yapabilirim diye düşünürken yaklaşan kardeşimin doğum günü için hazırlayacağım sofrada kullanmak için peçete yapmaya karar verdim. Pembe pullarıda pazardan almıştım. Daha önce şu kanaviçe adlı postum da anlattığım yöntemle üstünü işledim.


 Arkasına dantel yapıştırdım. Sakladığım ve şeklini çok beğendiğim elbise etiketlerinden çıkan iğneler ile kenarlarını işlediğim mendillere iliştirdim. 

Böylece baba mendillerim artık sofralarımızı süsleyen peçeteler oldu.




Hiç yorum yok: